راه اندازی شبکه (اکتیو)

دستگاه راه‌اندازی (اکتیو) شد، به دنیای شبکه خوش آمدید!

پس از اقداماتی نظیر طراحی و اجرای زیرساخت شبکه (پسیو) که گام نخست برای ورود به دنیای شبکه است دیگر همه چیز مهیّا خواهد بود تا واژه‌ی اکتیو به گوشمان بخورد و با نصب و راه اندازی سیستم‌های تعبیه شده به خودمان برای ورود به دنیای شبکه خوش‌آمد بگوییم!

به این منظور لازم است سیستم یکپارچه‌ای طراحی شود که بتواند در صورت بروز اخلال، فرآیند عیب یابی را تسهیل بخشد و به رفع مشکلات بپردازد. به این ترتیب سیستم شبکه طبق استانداردهای  جهانی راه اندازی می‌شود و راه را برای ارتقا و به روز شدن نیز باز می‌گذارد.

لازم به ذکر است که اگر راه اندازی شبکه توسط تیم‌های کارنابلد به صورت غیر استاندارد و به اصطلاح جزیره‌ای انجام شود، در صورت بروز مشکل، عیب یابیِ آن کاری بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود که فرآیند کاری سازمان را برای مدت زمانی طولانی دچار وقفه خواهد کرد و باعث ایجاد ضررهای مالی فراوانی می‌شود.

فرآیند راه اندازی (اکتیو) شبکه

به کلیه‌ی اقداماتی که منجر به راه‌اندازی و یا ارتقای یک شبکه‌ی کامپیوتری شود، راه اندازی یا اکتیو می‌گویند که برای انجام آن لازم است در ابتدا زیر ساخت شبکه مورد بررسی قرار گیرد تا اگر ایرادی در آن وجود دارد با استفاده از دانش پسیو برطرف گردد و سپس با بررسی هزینه‌های پیش بینی شده چه از نظر مالی و چه از نظر زمانی پلن مناسب برای طراحی سیستم یکپارچه‌ی شبکه راه اندازی شود.

راه اندازی دیتا سنتر، نصب و راه اندازی سرور و سوییچ، سرویس‌های تحت شبکه، تنظیم و مهندسی روتر و سوییچ، پیکربندی فایروال و اکسس پوینت، نصب و پیکربندی انواع آنتی ویروس، اعطای دسترسی و ساخت پروفایل، کنترل محیطی و مانیتورینگ در شبکه‌های محلی (LAN)، تلفن تحت شبکه یا ویپ و امکان دور کاری (کیم کلود) از جمله مواردی هستند که در فرآیند راه‌اندازی شبکه به آن‌ها برخواهید خورد.

انواع خدمات اکتیو در کیمیا شبکه

شرکت کیمیا شبکه که از روزهای نخست ورود دنیای شبکه به ایران کار خود را آغاز کرده است با استفاده از تیمی متخصص و مجرب، آماده ارائه‌ی انواع خدمات راه اندازی شبکه (اکتیو) به رفیقانی است که به علّت برقراری رابطه‌ی صمیمانه و دوستانه نام مشتری را از روی آنان برداشته است.

در ادامه به مرور برخی از این خدمات خواهیم پرداخت:

طراحی، نصب و راه‌اندازی شبکه و اتاق سرور

طراحی، نصب و راه‌اندازی اتاق سرور
بعد از رفع پیش‌نیازهای پسیو، اتاق سرور در سه مرحله راه اندازی می‌شود

نصب بکاپ سرور

نصب و راه‌اندازی انواع سوییچ

خدمات سیسکو و میکروتیک و رادیو

تنظیم و مهندسی روتر و سوییچ

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

نصب اکتیو دایرکتوری

پیکربندی فایروال و اکسس پوینت

نصب و پیکربندی انواع آنتی ویروس

اعطای دسترسی (درون و برون شبکه) و ساخت پروفایل

شرکت کیمیا شبکه با 15 سال سابقه در زمینه فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها در سرتاسر ایران است.

لطفا جهت ثبت سفارش فرم زیر را تکمیل کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

و یا در غیر اینصورت با شماره 02191008003 تماس بگیرید.

ثبت سفارش